edrone

Usługi
Klienci nigdy nie śpią. Dlatego powinniśmy dbać o relacje z nimi na każdym kroku. Zatrzymaj konsumentów, którzy skompletowali w Twoim sklepie koszyk produktów, ale nie sfinalizowali zakupu. Zmień klientów jednorazowych w stałych. Social CRM (ang. customer relationship management) podpowie Ci, czego szukają odwiedzający, ilu Twój klient ma subskrybentów, a ile osób śledzi go na Twitterze, jaką ma pogodę w miejscu zamieszkania, z jakiego systemu korzysta, czy jest obiecującym, nowym, czy też może powracającym klientem.

Za pomocą mediów społecznościowych system automatycznie wyśle wiadomość do odwiedzających Twój biznes online.

Każda wiadomość jest konstruowana i wysyłana na podstawie zachowań użytkownika poruszającego się w aplikacji lub po sklepie www. Edrone automatycznie zbierze ogromną ilość informacji z mediów społecznościowych, nie łącząc się z Facebookiem czy Google+, i na ich podstawie utworzy przydatne segmenty. W chwili, gdy Twój klient spełni jeden z warunków: zaloguje się, dokona zakupu, wyda określoną kwotę lub nawet nie pojawi się w Twoim serwisie przez określony czas, a może tylko zmieni się u niego pogoda, edrone dostarczy mu wiadomość o odpowiedniej treści, wybierając najlepszy kanał konwersacji: e-maila, Facebooka, Twittera, a może czata zamieszczony na stronie Twojego sklepu. Google Analytics dostarcza ogólnych statystyk, natomiast edrone CRM – informacji o cechach i zachowaniu każdego klienta.

Nasz zespół

Aktualne oferty pracy

Social Media Specialist

edrone
Kraków Pełny etat

Office Manager

edrone
Kraków Pełny etat

Specjalista ds. Rekrutacji

edrone
Kraków Pełny etat

Marketing Manager

edrone
Kraków Pełny etat

Performance Specialist

edrone
Kraków Pełny etat

Newsy od edrone

Gdzie nas znajdziesz

Ul. Szlak 77/220
Kraków

hello@edrone.me