Software Developer - Unreal Engine Aktualne

NARRA SP. Z O.O.
Warszawa
Pracownik
Pełny etat

Narra is a Polish tech company creating innovative tools for game developers. We are looking for an experienced Unreal Engine Software Developer. The person on this position will work with our team in a beautiful office in the very centre of Warsaw and will have a strong impact on a fascinating project. 

Our goal is to address actual issues that are present in the process of development of narrative-driven video games. To understand the actual needs of game developers we closely cooperate with such studios as Polyamorous Games, Atomic Wolf, Different Tales and we experiment with prototyping our own game projects.

Our ideal candidate requirements:

Experience with Unreal Engine and it’s source code.
Strong C++ coding skills.
Ability to create blueprint baselines.
Ability to quickly adapt to changing requirements and targets.
Problem solving, troubleshooting and debugging skills. 
Experience with working in an Agile environment
Good communication skills.

Most of your responsibilities will be:

Building and modifying Unreal plugin to support our content pipelines.
Collaborating with team to ensure the usability of application.
Participating in design and code reviews.
Educating other engineers on Unreal Engine best practices.

What we offer:

8000-10000 PLN/month (gross).
Full-time employment contract.
Private healthcare & MultiSport card.
A chance to grow with our team.
Direct influence on the project.

NARRA SP. Z O.O.

Jesteśmy zespołem specjalistów w zakresie narracji, gier wideo oraz IT. Łączą nas pasja, profesjonalizm i zamiłowanie do dobrych historii. Dlatego z przyjemnością pomagamy je lepiej tworzyć i opowiadać.

Projekt Narra to narzędzie dla studiów zajmujących się projektowaniem gier wideo. Chcemy, by zespoły projektujące gry miały narzędzie, dzięki któremu praca nad poszczególnymi tytułami przebiegać będzie w sposób znacznie bardziej efektywny, krótszy i tańszy. Ułatwione i skrócone zostaną trzy elementy procesu tworzenia gry: prototypowanie fabuły, testowanie jej spójności logicznej oraz implementacja fabuły w środowisku deweloperskim. Wierzymy, że nasze narzędzie przysłuży się także samym graczom.

Co również może być ciekawe