Social Media Specialist Aktualne

edrone
Kraków
Pracownik
Pełny etat

Twoje zadania:

  • Samodzielne prowadzenie kampanii społecznościowych dla największych marek

  • Wyszukiwanie informacji i tworzenie contentu

  • Angażowanie społeczności

  • Praca z narzędziami do monitoringu i analizy danych

  • Budowanie relacji z użytkownikami platform społecznościowych

  • Rozwijanie produktów i narzędzi do marketingu społecznościowego

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku bądź doświadczenie agencyjne.

  • Znajomość narzędzi social media i najnowszych trendy e-marketingu oraz content marketingu.

  • Kreatywność oraz samodzielność

  • Podejście strategiczne.

  • Zaangażowanie, inicjatywa oraz doskonała organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Adekwatne i progresywne wynagrodzenie.

  • Pracę przy ambitnych i prestiżowych projektach dla znanych marek oraz przy innowacyjnych start-upach.

  • Dostęp do fachowej biblioteczki (Marketing).

  • Stałą integrację wewnątrz zespołu

  • Udział w spotkaniach branżowych

  • Pracę w przyjaznym, dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów.

  • Własny system szkoleń z najnowszych trendów i narzędzi marketingu internetowego.

  • Pracę w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w centrum Krakowa (okolice Dworca Głównego).

 


 

edrone

Klienci nigdy nie śpią. Dlatego powinniśmy dbać o relacje z nimi na każdym kroku. Zatrzymaj konsumentów, którzy skompletowali w Twoim sklepie koszyk produktów, ale nie sfinalizowali zakupu. Zmień klientów jednorazowych w stałych. Social CRM (ang. customer relationship management) podpowie Ci, czego szukają odwiedzający, ilu Twój klient ma subskrybentów, a ile osób śledzi go na Twitterze, jaką ma pogodę w miejscu zamieszkania, z jakiego systemu korzysta, czy jest obiecującym, nowym, czy też może powracającym klientem.

Za pomocą mediów społecznościowych system automatycznie wyśle wiadomość do odwiedzających Twój biznes online.

Każda wiadomość jest konstruowana i wysyłana na podstawie zachowań użytkownika poruszającego się w aplikacji lub po sklepie www. Edrone automatycznie zbierze ogromną ilość informacji z mediów społecznościowych, nie łącząc się z Facebookiem czy Google+, i na ich podstawie utworzy przydatne segmenty. W chwili, gdy Twój klient spełni jeden z warunków: zaloguje się, dokona zakupu, wyda określoną kwotę lub nawet nie pojawi się w Twoim serwisie przez określony czas, a może tylko zmieni się u niego pogoda, edrone dostarczy mu wiadomość o odpowiedniej treści, wybierając najlepszy kanał konwersacji: e-maila, Facebooka, Twittera, a może czata zamieszczony na stronie Twojego sklepu. Google Analytics dostarcza ogólnych statystyk, natomiast edrone CRM – informacji o cechach i zachowaniu każdego klienta.

Co również może być ciekawe

Udostępnij tę ofertę