Marketing Manager Aktualne

edrone
Kraków
Pracownik
Pełny etat

Chcesz tworzyć kampanie w mediach społecznościowych oraz zarządzać zespołem marketingowym? Jesteś gotowa/ gotów na wyzwania międzynarodowe? Uwielbiasz eCommerce i rozumiesz Marketing Automation? Nie boisz się wyzwań i lubisz je podejmować?


DOŁĄCZ do NAS!

 

Opis stanowiska:

  • Współpraca z blogerami, dziennikarzami i influencerami.

  • Opieka nad profilami edrone w mediach społecznościowych.

  • Współpraca z graphic designerem, postproducentem video.

  • Współtworzenie contentu oraz strategii marketingowej oraz strategii PR.

  • Współtworzenie relacji live w kanałach społecznościowych.

  • Współredakcja bloga.

  • Kreacja oraz wysyłka newsletterów.

Wymagania:

  • Język angielski na poziomie minimum B2 (preferowany poziom C1).

  • Znajomość trendów i zagadnień z zakresu marketingu, reklamy internetowej oraz social media.

  • Znajomość tematyki e-commerce będzie dodatkowym atutem.

  • Znajomość i wyczucie trendów marketingowych.

  • Lekkie pióro.

  • Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole.

  • Bądź duszą towarzystwa - (zwłaszcza w internecie).

  • Komunikatywność, kreatywność oraz zorientowanie na efekt.

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na serwisach społecznościowych.

  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu.

  • Zdolności menadżerskie.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Realny wpływ na rozwój autorskiego narzędzia i tworzenie procesów w zespole.

  • Adekwatne i progresywne wynagrodzenie, indywidualną ścieżkę kariery.

  • Pracę przy ambitnych i prestiżowych projektach.

  • Brak podejścia projektowego i sprintów.

  • Dostęp do fachowej biblioteczki (Marketing).

  • Stałą integrację wewnątrz zespołu.

  • Udział w spotkaniach branżowych.

  • Tworzenie wizerunku wysoko ocenianej firmy technologicznej.

  • Praca w zgranym, interdyscyplinarnym teamie (IT, Business, Customer Success).

  • Własny system szkoleń z najnowszych trendów i narzędzi marketingu internetowego.

  • Pracę w niekorporacyjnej atmosferze

  • Pracę w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w centrum Krakowa (okolice Dworca Głównego).

edrone

Klienci nigdy nie śpią. Dlatego powinniśmy dbać o relacje z nimi na każdym kroku. Zatrzymaj konsumentów, którzy skompletowali w Twoim sklepie koszyk produktów, ale nie sfinalizowali zakupu. Zmień klientów jednorazowych w stałych. Social CRM (ang. customer relationship management) podpowie Ci, czego szukają odwiedzający, ilu Twój klient ma subskrybentów, a ile osób śledzi go na Twitterze, jaką ma pogodę w miejscu zamieszkania, z jakiego systemu korzysta, czy jest obiecującym, nowym, czy też może powracającym klientem.

Za pomocą mediów społecznościowych system automatycznie wyśle wiadomość do odwiedzających Twój biznes online.

Każda wiadomość jest konstruowana i wysyłana na podstawie zachowań użytkownika poruszającego się w aplikacji lub po sklepie www. Edrone automatycznie zbierze ogromną ilość informacji z mediów społecznościowych, nie łącząc się z Facebookiem czy Google+, i na ich podstawie utworzy przydatne segmenty. W chwili, gdy Twój klient spełni jeden z warunków: zaloguje się, dokona zakupu, wyda określoną kwotę lub nawet nie pojawi się w Twoim serwisie przez określony czas, a może tylko zmieni się u niego pogoda, edrone dostarczy mu wiadomość o odpowiedniej treści, wybierając najlepszy kanał konwersacji: e-maila, Facebooka, Twittera, a może czata zamieszczony na stronie Twojego sklepu. Google Analytics dostarcza ogólnych statystyk, natomiast edrone CRM – informacji o cechach i zachowaniu każdego klienta.

Co również może być ciekawe